Saturday, July 31, 2010

Ole2 Utk Abg dan Adik Dari Kuching

Ye ye... Abg dan Adik dpt baju baru lagi. Ingat tak lagi en3 saya sebelum ni ada saya selitkan cerita pasal mak dan adik no.3 saya anta adik no.5 saya gi sambung blaja di UNIMAS? Semalam mak dan adik saya selamat sampai di KL Sentral kul 8.30 malam dan hubby saya gi menjemput la diorg kat sana. Saya yang demam dok kat umah dengan Abg dan Adik. Nasib baik Abg tido kalau tak, asyik nak kacau Adik selagi Adik tak nanges.

Mcm2 brg mak dan adik beli tapi tak ler byk sgt sebab ni bukan first time pegi sana pun. Diantaranya adalah ikan terubok masin, ikan terubok basah, kek lapis yg bermcm2 perisa (sure tak habis punya), barangan kraftangan dan t-shirt (termasuk lah Abg dan Adik punya).

Tengahari ni mak masak ikan terubok masak asam pedas, tempe goreng tepung, telur dadar (Athif punya) dan kacang botol goreng. Mak dan adik2 saya kata isi ikan terubok tu manis sebab fresh tapi saya tak rasa aper pun. Makan apa2 pun tawar jer rasanya. Maklumlah demam dan sakit tekak  :(

Ni ar rupanya t-shirt Abg dan Adik yang mak dan adik saya beli utk anak2 saya.


Ni plak gambar budak kecik yang debab merengek nak minta didukung. Kalau ringan takper, ni bukan calang2 hantapnya.. =)

3 comments:

~zack~ said...

sedapnye pai terubok masin...nyum2..nyum2...

Mrs Razif Suka Pink said...

memang sodap. Yang leceh byk tulang tp klu potong kecik2 goreng garing ngan bwh ngan cili api lgik sodap. Dgn tulang2 leh mkn, rangup. =)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah cantiknyer baju2 tu...so nice