Monday, May 17, 2010

Mother's Day Celeb...

Salam semua.

Dah lama tak online dan tak berkesempatan utk update blog. Huhu  :(
So, kengkawan semua, camner sambutan Mother's Day korang? Saya dan adik beradik semua just wat makan2 simple jer utk mak. Tu pun last minit punyer planning. Tengahari ahad tu 2 org adik saya keluar ker MJ utk beli kek di Fruity dan saya diarahkan utk buat kad utk mak dgn hanya dibekalkan coloured paper, gunting, gam dan pencil case. Kerja2 macam ni slalunya memerlukan feel, ketenangan dan idea tp ni tetiba jer diberi tugasan. Ah, hentam sajer la! So... inilah hasilnya...

*****

****

***

**

*  


Saya ada gak suggest ngan adik2 utk pergi berkaraoke tapi our mak is not that type, unlike her daughter. Hiks... :(lol)
Memandangkan tengahari tu mak dah masak byk lauk (yg sedap2 belaka), we decide not to buy anymore food. Just enough with cakes, cookies, cocktail and drinks. Fuhhh!! Itu pun tak larat nak melantak beb, tak habis.. simpan sampai next week. =)

*****

****

***

**

*



Sungguh puas hati mlm tuh makan kek, bukan sahaja ada kek buah malah kek coklat pun ader ( adik beli kat pasar malam). Sedap betul... sambil menjilat jari.
Hhmmm... bila la dapat makan camnih lagi  yek? Tunggu birthday saper2 la plak pasni. Okey la kengkawan, masa dah time. Pasni ntah bila dapat update blog ni lagi. Skang ni kejer ofis sgt banyak. Saya ulang... sangat banyak.
CHOW.

No comments: