Saturday, February 20, 2010

Penapis Air Bio Aura

Salam semua.

Pernah dengar Bio Aura? Saya pasti semua orang pernah dengar dan tahu harga dia memang mahal la jugak. Sekarang ni bukan apa, lagi2 kawasan perumahan lama.. semua orang sedia maklum dengan problem utama iaitu karat. Kat rumah mak saya ni contohnya, saya memang tak boleh langsung minum air masak kalau tak di tapis. Memang rasa pelik dan tak lalu nak minum. Alhamdulillah, adik saya pasang penapis air Bio Aura kat rumah mak dan sekarang mak saya minum air direct daripada paip dapur.

Di dalam Bio Aura ni ada teknologi Nano yang dapat mencapai fungsi membersih, mengalkali dan memberi tenaga kepada air yang diminum secara optimum.
Keberkesanan Nano dalam penapis air Bio Aura adalah:
  • Menghasilkan komponen bersifat Nano dan kandungan oksigen yang tinggi, menggalakkan pertumbuhan sel2 badan yang sihat
  • Kandungan bio-tenaga yang berganda meningkatkan keaktifan sel2 tubuh badan
  • Molekul2 yang bersaiz nano menambahkan lagi keberkesanan penyerapan nutrien
  • Membekalkan kekayaan bahan2 mineral untuk keperluan kesihatan tubuh badan
  • Sistem panapisan air yang lebih efektif menghapuskan unsur2 toksin, bakteria, klorin dan logam berat supaya air selamat diminum
  • Menghilangkan bau yang tidak menyenangkan, menjadikan air lebih sedap diminum
  • Kualiti air bertenaga meningkatkan metabolisme, melancarkan sistem peredaran darah dan memperkuatkan sistem imunisasi badan
  • Nilai pH yang cenderung kepada alkali setara dengan keperluan badan. Amalan minum air Bio Aura dapat memberi kesan terapi terhadap susuk badan yang berasid
  • Menjamin kecantikan dan kehalusan kulit serta kesegaran makanan

Ha... sumber2 ini saya perolehi daripada web Bio Aura. Kalau kawan2 tak percaya dan ingin mengetahui dengan lebih lanjut tentangnya, bolehla melayari web di alamat ini

http://en.hai-o.com.my/bio-aura
Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan penapis air Bio Aura ini, boleh la menghubungi saya melalui email. Harga RM2,000 per unit (nego termasuk pemasangan untuk kawasan Lembah Klang sahaja) dan kalau ada yang berminat untuk join Hai-o pun leh bagitau saya. Leh menjana pendapatan lebih. Hehe....









No comments: