Saturday, January 29, 2011

Post Bday Athif & Pre Bday Ameer 2010

Salam semua.

Lama betul saya tak berblog yek. Minta maaf la kawan2... cerita ni pun dh lama saya simpan untuk entri saya tapi asik tertangguh sajer. Sampai dah masuk tahun baru. Citer ni bukan la menarik sgt, just saja nak jadikan sebagai kenangan anak-anak menyambut hari lahir masing-masing.

Saya nak upload gambar sambut bday anak2 kat taska diorg. Sambutannya tidaklah meriah sgt just nak meraikan bday boy dan rakan2 nya. Sambil2 tu, niat sedekah kat budak2 tu... setahun sekali apa salahnya, kan....

Anak sulung saya, Athif Hidayat sambut hari lahirnya pada 19 Jun dan adiknya Ameer Hakimi pula pada 24 Ogos. Oleh kerana saya agak sibuk dgn kelas dan kerja... tahun 2010 saya wat bday diorg sekali, means... pada hari yang sama iaitu pada 30 Julai 2010. Tengok la hasilnya...

Goodies pack ni saya order from partythemepack.com tapi without isi dalamnya tau. Tahun ni order lagi but Ameer punya jer, abang tak yah la, dh besar...


Ni officemate saya but now not anymore bcoz dia dh transfer ke pusat lain... kena mengajar la plak. Namanya Puan Rokiah Endut.. tengah saya mem'packing' goodies ni utk dihantar ke taska, dia pun mai ke cubicle saya.

Ni kek kukus untuk Ameer. Saya just tempah yang simple jer coz class baby la katakan...

Ameer and his classmate. Susah betul si adik ni nak pandang camera taw!

His face off... bday boy. He's turn 1.

Practise makes perfect. Go Ameer go.. yes! Biasala... baru dapat kaki. He's very the exciteted lorrr..

Ibu nak jugak enterprem... hheheehe

Ini bday cake Athif. Saya tempah online dari Kak Ayu Miskim. Sedap tau dan deco keknya pun cantik. Tak caya... cuba la tengok disini. Terima kasih Kak Ayu =)

Ni kat class abang lak. Leh katakan penat gak la ibu, pagi gi class adik.. petang gi class abang lak untuk sambut bday anak2 ibu berdua ni.

Athif nak tiup lilin but before that, his fren sing happy bday song.

Apa tunggu lagi... potong dan makan.

"Jemput la makan kek. Peace no war". Ni kawan Athif, namanya Budriz and panggil Bud.


Last pic @ Skool... Besar dah anak ibu sorang ni...


Setelah keletihan melayan karenah budak2 tu tadi, singgah la jap kat medan selera MJ minum petang. Mr Hubby baru nak makan tengahari.

Last but not least, this pic taken otw going back home. Letih si bday boy ni.. terus lena sepanjang perjalanan sampai la ke rumah. Si abang pun dah melayan perasaan kat seat depan.



No comments: