Sunday, January 30, 2011

Lunch @ Secret Recipe

Hari Jumaat yang lepas saya minta adik saya teman saya untuk uruskan beberapa urusan di beberapa tempat. Penat jugak la berjalan ke sana sini, naik bas turun bas. Menunggu giliran untuk dilayan pun satu hal. Then, bila dah selesai ( tp masih ada yang lom selesai).. next destination was SOGO for our lunch. Mula-mula tak tahu nak mkn apa, adik saya menyuarakan hasrat hati dia nak makan spagetti so.... mana lagi nk pergi... SECRET RECIPE la jawabnya. Belek punya belek ternampak la satu menu ni yang agak menarik. Rasa dia pun... walllahhhh!!!

Spegetti meatball untuk adik saya.


Prawn Macaroni Cheese untuk saya pastinya. Marbeles!


Lihat sajer la cheesenya...

Complimentary cake. Saya choosed Blackforest cake. Sangat sedap.


Inilah keseluruhan meal kami for lunch that day. Apple kasturi for me and vanilla shake for my sis.
Alhamdulillah, sangat kenyang dan puas hati.



No comments: