Wednesday, March 24, 2010

Minggu SAkit!

Salam semua...

Dah lama tak bersiaran dan skang nk citer pasal minggu sakit sedunia family saya. Huhu..... Semalam saya baru start kejer semula setelah mendapat cuti sakit daripada Doctor yg bertauliah. =)

Mula2 Mr. Hubby dearie berjangkit sakit mata drpd adik bongsu saya yg sedang bercuti sakit sudah hampir 3 minggu dan diikuti pula oleh anak sulung saya, Athif. Selang 2 hari pula, Mr. Hubby diserang demam dan chiken pox. Setelah dia meminum air kelapa lagi la teruk chiken pox tu kuar. Habis satu muka dan seluruh anggota badan penuh dengan chiken pox tuh. Selang beberapa hari lagi, anak sulung saya, Athif pula yg diserang penyakit chiken pox. Huhu... cian dia. Nasib baik tak seteruk ayahnya. Saya dengan penuh harapan berdoa kpd Allah supaya sihatkan tubuh bdn ini utk menjaga mereka.

Tak lama lepas tu, anak kedua saya, Ameer dapat sakit mata (merah). 2 hari lepas tuh, hehe...... saya plak yg sakit mata. Sepanjang minggu tu (nak masuk 2 minggu jugak la) kitorg jadi org sakit dlm umah tu.. :-

1. Mr. Hubby yang sakit mata (mula2 sebelah, skang dh dua2 belah)+demam+chiken pox
2. Saya yang sakit mata (sebelah sajer)
3. Athif yang kena chiken pox (nasib baik sakit mata dah baik sblm tu)
4. Ameer yang sakit mata (sebelah jer)

Sekarang semua dh sihat (alhamdulillah) melainkan Mr. Hubby yg diberi cuti sakit oleh HKL selama 1 minggu lagi dan Athif pula, Doctor masih tak benarkan dia utk pergi school sehingga hujung minggu nih. Mata saya nih masih pedih2 lagi tp selagi Doctor tak bg MC, kejer jer la, yek.

Gambar Mr. Hubby, Athif & Ameer memang ada tp nanti2 la saya upload. K, jumpa lagik!

No comments: