Friday, October 5, 2012

Yahoo

Perkataan di atas bukan bermaksud yahoo.com yea... tetapi bermaksud "hoo ray!" (dgn nada sgt gembira) kerana saya telah menamatkan pengajian degree separuh masa dan akan berkonvo pada 20hb Oktober ini.

Mesti pelikkan naper tetiba je saya leh post entry baru setelah hampir setahun lebey sunyi sepi. ;-) Ntah la... tetiba rasa nak berbloging semula walaupun tiada org nak baca, huhuhu... mula2 tak tahu nak post apa tapi mmmm.... hentam saja la.

Owh yea, 1 more thing is... saya dh ada baby boy baru dan skang umurnya 6 bulan ++. Baby boy yang sgt sehat dan chomel lahir dgn berat 3.95kg di HUKM pada hari Jumaat yang mulia iaitu tanggal 16hb Mac 2012. Saya dan hubby telah bersepakat memberi nama kepadanya Aiman Hussaini bin Mohamad Razif.

Semasa berusia 1 bulan


Semasa berusia 4 bulan

Yang pastinya saya tak sabar untuk konvo...


Jumpa lagi! daaaaa.....


2 comments:

Anonymous said...

waa..tahniah!!..my baby name just like your baby name but hav a bit change at the back..his name is Aiman Fatihin tho..coincident maybe..tahniah once again ;))

Anonymous said...

Thanks a bunch for sharing this with all folks [url=http://www.top-uggsboosuk.co.uk]ugg boots uk sale[/url] you really know what you are talking approximately! Bookmarked. Kindly additionally discuss with my website =). [url=http://www.top-uggsboosuk.co.uk]ugg boots sale uk[/url] , We could have a hyperlink change contract between us!